Ga naar inhoud

identiteiten in outlook expres

Gast polidorie

Aanbevolen berichten

Gast polidorie

Hallo,

Ik ben aangesloten bij skynet in Belgie. Ik heb 4 alias adressen aangemaakt voor email te versturen in outlook

Ik heb nu 4 identiteiten aangemaakt voor 4 verschillende personen.

Het probleem dat ik heb is dat alle mails in alle identiteiten terecht komen

is het mogelijk dat de mails van iedere identiteit slechts terecht komen in ieder zijn identiteit.

Van paul -ad- skynet.be (zo zie je wie die verstuurd )heeft naar christian -ad- skynet.be en bv van jos -ad- skynet.be naar paul -ad- skynet.be.

Nu krijg ik overal alles te zien:bawling::bawling::bawling:

dank u reeds op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast polidorie

Hoi,

Kortweg: nee.

Waarom: een 'alias' is letterlijk wat het zegt: anders genoemd of schuilnaam.

Die vier aliassen zijn dus niets meer dan 'andere namen' die verwijzen naar dezelfde E-mailaccount.

Om goed te regelen wat jij wilt, moet je bij Skynet extra mailaccounts of -boxen aanmaken.

Het maximale aantal is afhankelijk van het abonnement, dat je bij Skynet hebt:

Een alternatief kan zijn, dat de anderen onder Gmail een account aanmaken, dat ook zonder moeite als pop-account in OE is onder te brengen

allemaal bedankt alles is opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met berichtregels kun je instellen dat berichten geadresseerd aan bepaalde personen niet van de server gedownload worden. Je kunt dus per entiteit een berichtregel instellen die er voor zorgt dat de mails, geadresseerd aan de 3 overige mailadressen, niet gedownload worden.

Op die manier kun je dus ook werken met aliassen onder verschillende identiteiten.

Om het dus met uw woorden te zeggen: het antwoord is dus nog korter: Ja :-)

Btw: de anderen hebben natuurlijk ook gelijk, je kunt voor de anderen eventueel gmail accounts maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast polidorie

Hallo,

Met die berichtregels heb ik geprobeerd.

Heb daar nochthans géén goed resultaat mme.

Ik heb de indruk dat wanneer ik een berichtregel maak in de eerste identiteit alles goed gaat.

In de tweede identiteit dan, dan gaat de berichtregel in de eerste identiteit verloren.

Dat is de ervaring die ik heb.

Ik doe het misschien verkeerd maar heb alle mogelijke mannieren geprobeerd en ik luk er helaas niet in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven dat ik het nooit met verschillende identiteiten heb geprobeerd. Ik had op dat ogenblik verschillende gebruikers in windows waarop ik de aliassen instelde.

Wanneer je toch onder één account wilt werken raad ik je ten zeerste het gebruik van windows live mail aan. Is bijna net hetzelfde als outlook express. Maar je kunt de verschillende mail-adressen beter scheiden. (Ook mits het gebruik van berichtregels waarbij je de mails van een bepaald mail-adres dan in een bepaalde map laat terechtkomen.) Of desnoods gebruik je inderdaad gmail of hotmail, waarvan je de accounts ook moeiteloos kunt configureren in windows live mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.