Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Mijn probleem is dat mijn geluid hapert. Het klink raar maar het is echt zo. Als ik bijvoorbeeld een film kijk hoor ik ook alleen het geluid als iemand praat, als niemand praat hoor ik de achtergrond muziek niet. Dit is heel vervelend. Ik heb ook geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren.

Alvast bedankt!,

Marco

Geplaatst:

Welke Windows versie gebruik je?

Bij welke bestandsextensies heb je dat geluidsprobleem?

In welke software speel je die film af?

Heb je het probleem ook als je een muziekschijfje of liedjes vanop de computer afspeelt?

Geplaatst:

Hallo,

Ik gebruik Windows 7, ik heb het met alles. Als ik een film op Netflix kijk, muziek luister op spotify of filmpjes kijk op youtube. Als ik een liedje luister vanaf de computer zelf dan werkt het wel gewoon normaal.

Geplaatst:

Als ik een film op Netflix kijk, muziek luister op spotify of filmpjes kijk op youtube. 

Dus enkel als je de browser gebruikt wordt en via streaming? Welke browser gebruik je?

Heeft het eerst wel correct gewerkt?

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Geplaatst:

Ik zou als test eens een andere browser dan Google Chrome proberen.

Google Chrome is ook niet meer compatibel met silverlight.

https://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/default.aspx?reason=unsupportedbrowser&_helpmsg=ChromeVersionDoesNotSupportPlugins#

https://support.microsoft.com/en-us/kb/3058254

https://help.netflix.com/nl/node/23742

Maak je ook gebruik van geluidsboxen? Je gebruikt een hoofdtelefoon via een USB- aansluiting? Wat sluit je waar op aan?

Graag wat meer info.

Geplaatst:

Hallo, ik ga het testen met een andere browser maar het is ook met games. Ik gebruik een headset met een usb aansluiting en een 3.5 mm jack ( allebei moeten ze tegelijkertijd aangesloten zijn). Het is de Turtle Beach PX22.

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.