Ga naar inhoud

externe harde schijf

kvossen

Aanbevolen berichten

Bedankt ,clarkie ,voor je snelle reaktie op mijn vraag,ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg.

Mijn externe harde schijf word wel herkent op mijn pc zelfs op twee pc die ik heb, ik kan ook via mijn documenten waar veel van mijn muziek opstaat op de schijf zetten of van de schijf op documenten zetten.

Maar ik wil via WMP muzieklijsten op de schijf zetten <cyncroniseren> maar dat is het probleem WMP ziet de schijf niet ,dus ik kan er niks mee op de media speler van windows,maar usb sticks wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je in WMP naar organiseren-> bibliotheken beheren-> muziek?

Je krijgt nu een venster waarin je op toevoegen kan klikken. Zie je dan de schijf in het linker deelvenster?

Maak er anders printscreens van en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schijf is in geen velden of wegen te zien.op WMP tenminste!!

Je had het over een printscreen maken en opsturen, maar daar heb ik op dit moment nog geen tijd voor

want ik moet dat op mijn gemak doen daar ik nog niet zoveel ervaring mee heb ,dus even geduld .svp .

in ieder geval bedankt voor je aandacht voor mijn probleempje .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.