Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Is het normaal dat Chrome variërend van 6 tot 8 keer voor komt in taakbeheer?

Regelmatig is Chrome aan de trage kant, vooral met opstarten.

Zou dit verband met elkaar houden?

 

Ik heb reeds Chrome verwijderd en later weer geïnstalleerd, maar dat helpt niets.

Graag advies.  ;)

post-22915-0-31300000-1432132579_thumb.p

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Is het normaal dat Chrome variërend van 6 tot 8 keer voor komt in taakbeheer?

 

 

 

Ja.

 

Regelmatig is Chrome aan de trage kant, vooral met opstarten.

 

 

 

Wat versta je onder regelmatig en traag?

Geplaatst:

Hoi Clarkie,

Het gaat nog steeds over dezelfde notebook.

Chrome blijft traag werken en eerlijk gezegd had ik aan de hint van shft-esc helemaal niet meer aan gedacht.

Enkele weken geleden nog wel Ccleaner uitgevoerd, dat íets hielp.

Toen ik vandaag per proces de eigenschappen bekeek zag ik overal alleen maar "Chrome" staan.

Beetje suf van mij dat ik de vorige posts even niet geraadpleegd had.

Bedankt dat je mij daar op wijst.

Conclusie is dus dat ik het hier eigenlijk mee moet doen.

Daarnaast ga ik kijken hoe ik tot optimaal gebruik van mijn interne geheugen kan komen, mogelijk als ik daar wat win, het opstartproces ook wat vlotter gaat.

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.
Geplaatst:

Sorry dat het even duurde, ik had het even druk met andere dingen.

Hier volgt het logbestand waar je om vroeg (ik heb mijn naam daarin vervangen door <mijn naam>)

Hopelijk komt hier iets uit waar mijn systeem wat sneller van wordt.

Alvast heel erg bedankt voor de te nemen moeite!!

 

 

 

log.txt

Geplaatst:

Sorry, je vorig bericht had ik niet opgemerkt.

 

De experts zijn verwittigd, zodra ze online komen analyseren ze het logje en ontvang je verdere instructies.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c};c
Ad-Aware Browsing Protection;s
C:\ProgramData\Ad-Aware Browsing Protection;fs
C:\windows\tasks\Ad-Aware Update (Weekly).job;f
CHRdefaults;
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\iLivid];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\mobilegeni daemon];r64
C:\Program Files (x86)\Mobogenie;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\NextLive];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Search Protection];64
C:\ProgramData\Search Protection;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.