Ga naar inhoud

8x Chrome in taakbeheer

Aanbevolen berichten

Hoi,

Na wat bokkig gedrag van Bitdefender uiteindelijk zoek.exe aan de gang gekregen.

Scan heeft ruim een uur geduurd, daarna heb ik in de logfile mijn naam vervangen door MY NAME.

Ben erg benieuwd wat hier uit komt.

Vooralsnog lijkt het alsof mijn systeem iets sneller reageert.

Tot dusver kamp ik ook met een sloom intern geheugen, weet niet of dat nu ook verleden tijd is. 

Dat moet ik nog testen.

Al vast erg veel dank voor de support tot nu toe!

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape,

Hij lijkt zich iets sneller te gedragen.

Het hele erge slome lijkt er van af te zijn.

Je zegt Mooi Zo, kun je aanduiden waaraan dit mogelijk heeft gelegen?

Het enige euvel wat nog speelt, is ik op de website van Conrad.nl spontaan problemen ondervind met het laden van subpagina's.

Weet niet of dat met bovenstaande in verband staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel via zoek.exe als via AdwCleaner heb ik kunnen vaststellen dat er behoorlijk wat malware verwijderd is van de PC ... vandaar ook de uitdrukking "Mooi zo" :xd:

Vermoedelijk het gevolg van het downloaden van programma's via Softonic en/of een andere website met besmette bestanden. De programma's die ik je aangeboden heb, hebben daar fors in huisgehouden en deze inmiddels van de PC gehaald. Dat is de oorzaak van een snellere reactietijd van de PC.

Wat Conrad.nl betreft: kan je even aangeven over welke subpagina's het daar gaat. Dan kan ik eens even testen of dat dit ook bij mij het geval is (en dus een probleem van de website), of we toch nog verder moeten zoeken naar een PC-gebonden oorzaak bij jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed idee!

Om maar gelijk af te trappen:

Zojuist via de favorieten de homepage van Conrad Electronics geopend en in het zoekveld 'schroevendraaier' ingevoerd, waarna enter.

Nog geen tel later kreeg ik deze melding op een verder geheel witte pagina: (url: https://www.conrad.nl/nl/search.html?search=schroevendraaier)

Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Met de terugtoets retour homepage gekomen en daar onderin beeld op een dual DAB speler geklikt.

(url:  https://www.conrad.nl/nl/dual-dab-2a-dab-radio-dab-radio-adapter-zwart-394193.html?sc.ref=Homepage)

Wanneer die subpagina zich opent en ik klik op de terugtoets, duurt het ca 15 seconden voor hij met deze melding komt, die ik élke keer krijg:

Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt hier niet uit hoe ik naar Conrad ga.

Zojuist in Google gezocht op Conrad en vervolgens op de eerste hit (Conrad Electronics, de homepage) gedrukt.

Hij staat vervolgens op het Google scherm zo'n 15 sec te zoeken, met links onderin de tekst "verbinden...".

Hierna gevolgd door 

Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Indien ik dit met mijn smartphone doe, gaat het vlekkeloos goed.
Het ligt dus niet aan mijn router-verbindingen zou je denken.
Maar ja, wat dan wél!?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg mij het volgende af:

Zou het probleem met de Conradpagina's te maken kunnen hebben met een volgelopen intern geheugen?

Tenslotte zie ik zo nu en dan dat met het starten van progs het intern geheugen daar moeite mee lijkt te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.