Ga naar inhoud

8x Chrome in taakbeheer

Aanbevolen berichten

Dag kape,

Ik ga dadelijk met Combofix beginnen.

Vooraf laat ik je nog even weten dat het opstarten van Chrome erg  moeizaam gaat.

Zojuist moest ik na een koude start ruim een minuut wachten tot Chrome tevoorschijn kwam.

Die 'reageerde' vervolgens niet, waardoor ik hem hem afgesloten (Chrome reageert niet, nu sluiten?, Ja, gebeurd niets, scherm handmatig sluiten, Wachten of annuleren, anuleren), waarna het window zich eindelijk sluit.

Kijk ik vervolgens in Taakbeheer, zie ik daar nog 1 Chrome proces staan.

Start ik vervolgens Chrome opnieuw op, beland ik in dezelfde situatie. (behalve dan de opmerking dat hij eerder niet goed werd afgesloten)

Maar als ik Chrome opnieuw opstart nadát ik eerst in Taakbeheer dat ene Chrome proces handmatig heb verwijderd, dan start hij gelijk door naar mijn startpaginga (in dit geval Gmail)

Ondertussen ging ik via de zoekbalk naar msconfig (even zeker weten dat alle vinkjes in het opstartmenu goed staan).

Ik type snel, maar dat hij er 10 sec over doet om die lettertjes in het vakje op te nemen, duidt volgens mij er toch wel op dat hij moeite heeft met het verwerken van verschillende processen.

Oke, nu ga ik met Combofix aan de gang.

Tot zover deze aanvullende info

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag kape,

Combofix is gedraaid, al had ik wat moeite om Bitdefender daadwerkelijk helemaal uit te zetten.

Tijdens het begin van het scannen kreeg ik twee keer de melding dat hij nog actief was, waarna ik hem uiteindelijk helemaal uit gekregen heb.

In hoeverre dit in de eerste paar minuten van de scan nadelig is geweest, weet ik niet.

De log staat hieronder.

Inmiddels nog steeds problemen met Chrome die in eerste instantie het vertikt om te láden.

Na afsluiten daarvan en opnieuw  openen, doet hij het weer wel.

Benieuwd wat Combofix ons gaat leren!

ComboFix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi verlopen ... verwijder nu de huidige versie van Chrome nog eens, gebruik CCleaner (zowel de normale cleaner als de registercleaner) en download en installeer een nieuwe versie van Chrome via de Google-website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer.

Chrome draaide een paar minuten flitsend snel, zoals het eigenlijk hoort.

Meteen natuurlijk Conrad uitgeprobeerd, dat verliep ook soepeltjes. 

Ik kon daar veel heen en weer surfen, tot hij na een minuut in gepeins verzandde.

Hij kon de begin pagina niet meer vinden.

Tabblad gesloten, vervolgens nieuw tabblad geopend en Conrad benaderd.

Kon hem niet vinden, time out.

Zucht. Had toch echt een beetje hoop dat het probleem nu verholpen was.

Opstarten van Chrome gaat nu wél goed en dat is sowieso positief te noemen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Firefox even geïnstalleerd en daarmee kan ik vlot en ongelimiteerd door Conrad mee bladeren.

Zodra ik met Chrome Conrad benader, begint hij gelijk al te zuchten en te steunen, beveiligde verbinding opzetten, verbinden.. het duurt eeuwig.

Ben ik eindelijk op de site, raakt hij na het tweede scherm al de kluts kwijt.

Daarstraks even bij mijn ouders Conrad geprobeerd te bekijken; zij draaien standaard met Firefox.

Maar ook bij hun ging het moeizaam.

Mijn idee is dat die site ontzettend veel afbeeldingen en data op de pagina's heeft staan en mógelijk heeft mijn Chrome daar chronisch last van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guys,

Ik wil graag het volgende checken en heb daar wat hulp bij nodig, weet alleen niet of dit nog langer binnen deze topic valt

(al is het m.i. wél gerelateerd omdat bij vrijwel elk commando wat ik geef, mijn systeem een tel moet nadenken voor hij die uit kan voeren)

Hoe check ik de gezondheid van mijn interne geheugen en hoe optimaliseer ik die?

aangepast door Houdini
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.