Ga naar inhoud

pc


Aanbevolen berichten

Mijn pc met windows 7 is kapot heb nu een ander die compitabel is met windows xp ik heb de hardschijf van der 1ste pc in deze nieuwe gestoken heb oook de ram-geheugen van de vorige in deze nieuwe geplaatst maar telkens als die start blokkeerd die bij het windows logo en start die opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

als je windows (welke versie dan ook) installeert op een pc, wordt windows zo ingesteld dat het goed draait op de gevonden hardware.

je kunt dus een schijf met een windows-installatie niet ongestraft in een andere pc plaatsen en denken dat windows dan vrolijk kan verderwerken...

dat kan (dus) alléén als de essentiele hardware (processor en chipset van het moederbord identiek zijn.

ik vermoed dat dat in jouw geval niet zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste

je moet eerst u hhd die op de nieuw pc geplast geformateerd worden en ander windows op instaleren  want de pc die kapot is draiid op windows7 een de ander op windows xp due dat kan niet.

kun je een raam van bijvoorbeeld van 2.5m doen in plaats  van een raam van 1.5m?? dat kan niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.