Ga naar inhoud

ongewenste reclame

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

ik heb geen problemen meer van ongewenste reclame 

dus bedankt voor je hulp :) 

nog 1 vraagje 

dit is de Aspire E15 Start ES1-515-C54Y  nu mijn vraag is ik wil een cd in steken maar ik krijg het luikje niet open is om dat er geen cd rom inzit ?? ik heb in de papieren gekeken en ik vind het niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo, dan kunnen we onze gereedschappen ook opruimen.

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 1 vraagje 

dit is de Aspire E15 Start ES1-515-C54Y  nu mijn vraag is ik wil een cd in steken maar ik krijg het luikje niet open is om dat er geen cd rom inzit ?? ik heb in de papieren gekeken en ik vind het niet

Er zit inderdaad geen cd-rom station in je notebook.

Als je echt cd's of dvd's wil gebruiken, kan je altijd een extern usb dvd station aanschaffen.

Vraag er maar eens naar bij je lokale pc-boer; hij kan je daar zeker bij helpen.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.