Ga naar inhoud

Pc is laatste weken extreem traag blijft veel hangen!

Christano

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedenavond,

Ik heb echt geprobeerd om Memtest86 te gebruiken heb het bestand zoals omschreven op cd gezet en de computer opnieuw opgestart en het Bios geopend.
Duurde even voordat ik erachter kwam hoe ik daar kwam maar toen ik er eenmaal was en bovenaan het boot kopje selecteerde kreeg ik een iets wat

andere menuutje dat staat beschreven in de handleiding maar toen ik even verder keek zag ik het ik cd rom drive moest selecteren dit heb ik gedaan maar er

gebeurde daarna niks dus misschien dat je nog wat anders heb wat we kunnen doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop de memtest cd in het cd station en herstart de pc.

Zodra het opstarten begint, druk je enkele malen op de toets F12 (het kan ook F11 zijn).

Normaal krijg je dan een keuzemenu met de harde schijf, het dvd-station en eventueel de usb-sticks.

Je kan het cd-station selecteren met de pijltjestoetsen en bevestigen met enter.

Dan zou de memtest moeten starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was inderdaad een laatste controle om geheugenproblemen op te sporen.

Je kan ook de windows geheugencontrole doen maar die is niet zo uitgebreid als memtest86.

Ga naar start, typ geheugen in het zoekvak en klik dan bij de resutlaten op Windows geheugencontrole.

Kies wanneer je de controle wil uitvoeren en wacht het resultaat af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.