Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo iedereen

ik denk ergens in april 2015 startte de pc op met een erg lange pc herstel (dus niet windows - ik weet niet echt hoe dat noemt) sindsdien is het lettertype veranderd en lijken er wel bestanden weg!

Kan het te maken hebben met het installeren van AVG TuneUp? Dit was namelijk die dag geïnstalleerd denk ik.

Kan iemand me hiermee helpen?

Hier een screenshot waarmee het vreemde lettertype mss duidelijker is:

20a2z3m.png

Mvg,
Spring485

(titel verbeterd)

aangepast door Passer
Geplaatst:

Ik heb het ook meegemaakt  - maar dan in Win 8.1 en daar moet je het hier gaan zoeken:

(maak eerst een herstelpunt aan)

post-20315-0-56990500-1432394359_thumb.j

Mogelijk is het bij jou ook onder die instellingen van ClearType te vinden?

Geplaatst:

Maak hiervan een apart onderwerp aan Spring485 - anders lopen de zaken door mekaar

Maar dit gaat over hetzelfde onderwerp! Het werkt namelijk niet meer sinds die herstel...
Geplaatst:

Spring,

dat klopt, maar omdat je in je beginpost de zaak wat toespitste op het 'verhakkelde' lettertype besloot ik hierop in te gaan.

Nadien vraag je ook nog een oplossing voor de zoekfunctie.

Eigenlijk post je dus een algemene vraag (Kan het te maken hebben met het installeren van AVG TuneUp?") en een drietal bijkomende vragen.

In een topic op vier vragen ingaan leidt zeker tot 'door mekaar praten'.

Wat denk je van dit voorstel: Als je het wil hebben over 'Kan het te maken hebben met het installeren van AVG TuneUp?', dan verwijder ik alle posts die na je beginpost komen (die leiden ons dus af van de eigenlijke vraag) - zowel mijn posts als de jouwe - en ik verwijder ook je plaatje in je beginpost (want dat wijst dan weer in een andere richting)

Of wil jij het anders?  (maar wel zó, dat we één vraag overhouden - de andere kan je dan afzonderlijk gaan stellen in andere topics)

Wat denk je?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.