Ga naar inhoud

audio server wordt niet uitgevoerd

chickii14

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb het deze tool geinstaleerd en alles stappen gevolgd als beschreven, alleen bij de eerste actie waarbij ik op fix moest klikken krijg ik de volgende melding: no fixlist.txt found. the fixlist.txt should be in the same folder/directory the tool is located.

bij de andere optie waarbij ik op scan moest klikken krijg ik inderdaad 2 bestandjes.

Addition.txt

FRST.txt

verder heb ik mijn laptop eens opnieuw opgestard en nu heb ik via zoek.exe

een logje waarbij iets meer tekst instaat

zoek-results.log

ik wilde wel nog even vragen aangezien ik zelf geen verstand hier van heb, wat wij nu eigenlijk aan het doen zijn om het geluid te terug te krijgen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedenavond,

alleen bij de eerste actie waarbij ik op fix moest klikken krijg ik de volgende melding: no fixlist.txt found. the fixlist.txt should be in the same folder/directory the tool is located.

Aan het aantal downloads naast het fixlist.txt bestand in mijn vorige bericht te zien, ga ik ervan uit dat je het bestand inderdaad hebt gedownload. Je dient het bestand wel in dezelfde map te plaatsen als waar je FRST hebt geïnstalleerd. Normaal gesproken dus op je bureaublad...
Op zich is het helemaal geen probleem dat het uitvoeren van de fix niet gelukt is, ik heb alle instructies kunnen verwerken in deze nieuwe versie. Je mag dus gewoon verder gaan met de instructies in dit bericht.

Start de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool nogmaals.

• Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

fixlist.txt

ik wilde wel nog even vragen aangezien ik zelf geen verstand hier van heb, wat wij nu eigenlijk aan het doen zijn om het geluid te terug te krijgen?

Momenteel zijn we computer helemaal malware vrij aan het maken. In sommige gevallen is malware verantwoordelijk voor dergelijke problemen. Als dit bij jou effectief het geval is kan ik nog niet zeggen, dat zal moeten blijken na de behandeling.

Mocht het probleem daarmee nog niet opgelost zijn dan kijken we uiteraard verder (bv. richting AVG).

Fijne avond,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download E-Peek (by E Dev) naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

E-Peek installeren en gebruiken

• Dubbelklik op het gedownloade bestand en volg de instructies op het scherm.
  • Op het einde van de installatie zal E-Peek automatisch starten.
  • Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".
  • Wanneer de scan beëindigd is zal er een logbestand openen. Voeg dit bestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de volgende locatie: C:\Program Files\E Dev\E Peek1.9.9.0\Logs\EPeek.txt.)

Download 53f33878ecafb-Emsisoft-Anti-Malware-logoEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.
De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren
  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Probeer nu 30 dagen gratis". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Kom bij het Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Schakel PUPs detectie in.
  • Kies vervolgens de optie "Volledige scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\ProgramData\Emsisoft\Reports.")
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dat begint er stilaan goed uit te zien. :)

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo mako,

het heeft even een paar dagen geduurd voor ik weet kon antwoorden

nadat ik deze scan heb uitgevoerd moet ik nadat de computer opnieuw is opgestart windows opnieuw activeren, hoe kan dit?

verder kwam ook geen automatisch logbestandje nadat ik de computer opnieuw heb opgestart. als ik naar de mappen van adwcleaner.exe ga staan daar wel 2 tekstbestandjes bij. deze zal ik als bijlage invoegen

AdwCleanerR0.txt

AdwCleanerS0.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mako,

nadat ik mijn windows opnieuw moet activeren en dit niet doet, staat er rechts onder in mijn beeld.

windows 8.1
build 9600

een idee hoe ik dit weer kan oplossen.

ik krijg de laatste tijd alleen maar meer problemen met mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Chickii14,

Bedankt voor de logjes!

nadat ik deze scan heb uitgevoerd moet ik nadat de computer opnieuw is opgestart windows opnieuw activeren, hoe kan dit?

Dat komt eenvoudigweg omdat de tooltjes elementen van cracks hebben verwijderd. Op je computer was namelijk een illegale versie van Windows 8.1 geïnstalleerd...
Informatie over het Windows activeringsproces staat hier beschreven. Over het gebruik van illegale software of tools bieden wij echter geen ondersteuning als forum.

Vervalste software

Wanneer u een vervalst exemplaar hebt van Windows dat niet door Microsoft is uitgegeven en waarvoor geen licentie is verstrekt, werkt het activeren niet omdat Microsoft geen koppeling kan maken tussen het hardwareprofiel van uw pc en de 25 tekens lange productcode.

De webpagina How to Tell op de Microsoft-website kan u helpen om te bepalen of uw exemplaar van Windows vervalst is. Wanneer dit het geval is, moet u waarschijnlijk een nieuw exemplaar van Windows aanschaffen.

De logjes zijn intussen wel helemaal schoon en je computer is malware vrij! :top:
Als daarmee het probleem met de audio service opgelost is durf ik te betwijfelen, maar nu kunnen we tenminste recht voor de raap gaan.

Alle gebruikte tooltjes en logbestanden kan je opnieuw van je computer verwijderen m.b.v. onderstaande tool:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

52eb9fd5cebc8-Delfix.jpg

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mako,

ik vind het zeer vreemd dat ik een illegale versie van windows op mijn laptop heb, aangezien ik hier niks aan heb veranderd sinds de aanschaf van mijn laptop.  voor dat ik verder ga met verschillende programmas te instaleren op mijn laptop wil ik eerst even wat meer duidelijkheid hebben. want ik heb het gevoel dat er sinds ik vanalles aan het proberen ben om mijn geluid terug te krijgen ik steeds meer problemen met mijn laptop krijg. maar zoals ik al zei ben ik geen computer technicus, en voor mij ziet het er nu dus uit dat ik alleen maar meer problemen krijg, want ik heb geen idee waarom mijn windows opeens illegaal was.

en dit is trouwens de foutmelding die ik kreeg
Foutcode: 0xC004F074

aangepast door chickii14
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.