Ga naar inhoud

Beeldschermstuurprogamma reageert niet...

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oei, ik weet niet meer goed wanneer ik die installatie deed :-)

Maar weet je wat er nog vaak gebeurt?  Dat mijn toetsenbord plots vreemd doet... Elke toets krijgt dan precies een andere functie...  Heel raar...  Ik kan dan eigenlijk niets meer doen, want als ik op een knop duw, weet ik niet of het escape of delete of een letter of zo is die ik indruk...  Als ik heropstart, is het probleem van de baan...

En de laatste tijd krijg ik van McAfee vaak meldingen dat iemand verbinding wilde maken met mijn PC...  Ik stop een voorbeeldje in bijlage.  Ik kan dan klikken op het IP-adres en dan kom ik op een site die mij toont vanwaar dat IP-adres afkomstig is..  Meestal is het uit China, deze keer was het uit Zweden geloof ik...

Groetjes!

Meldingen.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik weet niet meer goed wanneer ik die installatie deed :-)

Dat moet tussen 17 en 21 juni geweest zijn.

Op 17 juni heb ik de suggestie gedaan voor deze installatie en op 21 juni reageerde jij dat het gedaan was maar dat er probleem was geweest.

Maar weet je wat er nog vaak gebeurt?  Dat mijn toetsenbord plots vreemd doet... Elke toets krijgt dan precies een andere functie...  Heel raar...  Ik kan dan eigenlijk niets meer doen, want als ik op een knop duw, weet ik niet of het escape of delete of een letter of zo is die ik indruk...  Als ik heropstart, is het probleem van de baan...

Hier heb ik ook niet dadelijk een verklaring voor.

En de laatste tijd krijg ik van McAfee vaak meldingen dat iemand verbinding wilde maken met mijn PC...  Ik stop een voorbeeldje in bijlage.  Ik kan dan klikken op het IP-adres en dan kom ik op een site die mij toont vanwaar dat IP-adres afkomstig is..  Meestal is het uit China, deze keer was het uit Zweden geloof ik...

Het opgegeven IP-adres is bekend als gevaarlijk.

Waarschijnlijk is dat ook het geval met de andere geblokkeerde ip-adressen.

McAfee doet hier goed werk :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.