Ga naar inhoud

Overscan LG


Tanya82

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb gemerkt dat als ik via het menu van mijn scherm de overscan gebruikt, dat dan mijn tekst wazig is en niet goed te krijgen via Super+ resolution (een functie waar ik eerder nadelen aan zie) of andere instellingen zoals contrast te veranderen. Nu vraag ik me af of dit normaal is, en dit bij elk scherm zo is of dat dit typisch voor LG is (27MP65HQ) of dat dit een fout in het scherm is. Moet er bij elk scherm van 27" met resolutie 1920 x 1080 gewerkt worden met overscan, en gaat dit dan steeds ten koste van de scherpte? Ik heb nog enkele dagen om mijn scherm terug te sturen, en wil er dus zeker van zijn dat er niks mis mee is. Het is mijn eerste LCD-scherm dus weet ik niet wat ik er wel/niet van mag verwachten.

 

Wanneer ik met de AMD Catalyst overscan gebruik, blijft het scherm wel scherp dus het is mogelijk. Ik wil gewoon zeker zijn dat mijn scherm normaal is.

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

Tanya

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.