Ga naar inhoud

Soep in laptop?


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Zonet heb ik soep gemorst naast mijn laptop, dus wou even alles opkuizen en toen ik hem oppakte, zag ik dat er beneden verluchtingsvensters waren... met als gevolg, er was soep in de laptop. Meteen begon mijn laptop ruis te geven en viel het beeldscherm weg, ik heb hem dan ook meteen afgezet en batterij eruit gedaan (ik had hem nog in mijn handen toen dit begon, dus had niet eens de kant om hem eerst uit te zetten nadat ik het gezien had :( )..

 

Ik heb hem laten drogen, haardroger (tesamen 2u ong) en wou opnieuw starten: het begon goed, het eerste scherm kwam er : 'toshiba...' 

En dan wanneer hij verder wou gaan, begon het geruis terug en viel het scherm weg.. 

 

Wat kan ik nu doen? Nog wachten en dan nog eens proberen? Want vind het vooral raar dat hij in het begin wel werkte, maar na 5-10 seconden pas dat geruis gaf..

 

Mvg,

aangepast door starsfighter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.