Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste PC Helper

Mijn man en mijn Computer zijn allebei erg traag, maar laat ik beginnen met die van mijn man.

Ik heb adw.cleaner erop gezet, vond wat malware, in chrome ,dus verwijderd. Malwarebyte vond verder niets.

Het logboek staat vol met fouten, zoals ;

fout id:7031 De Windows Media Player Network Sharing Service-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 30000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Of fout 7034 iets met Nvidia, zo staan er op een dag totaal 11 fouten o.a. kernel power fout 41, event log 6008, op andere datums nog weer andere fouten, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Misschien is dit allemaal gekomen door dat we de printer wilden delen en dat werkte wel, maar ik heb het idee dat het sinds die tijd allemaal vertragingen gaf, en  heb dus inmiddels dat weer ongedaan gemaakt en de thuisgroep weer op openbaar netwerk gezet.

Diverse logboek fouten hersteld maar het blijft maar aan de gang

Graag zou ik een beroep doen op uw wijsheid want ik kom er niet meer uit.

Alvast hartelijk dank, voor de inzet.

vriendelijke groet Ellen 32.

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.
Geplaatst:

Beste Clarkie

Dank voor je reactie,hierbij de Log.

p.s.

Ik heb eerst de PC via Cmd ipconfig, /release- /renew wel even moeten versnellen, want het werkte

erg traag en dit lost het tijdelijk op  :hmmmm2:. Ik hoop dat dit het beeld niet heeft vertroebelt.

Ellen

Geplaatst:

Hallo Ellen,

Welkom op PC-Helpforum! :welkom:

Mijn naam is Mako en ik zal je verder begeleiden bij het verwijderen van de eventuele malware op je computer.

Alvorens we van start gaan wil ik je graag even op volgende wijzen:

• Voor heel wat tools zal gevraagd worden je antivirus en beveiligingssoftware uit te schakelen. Dit omdat deze de werking van een tool kunnen belemmeren. Uiteraard kan je na het uitvoeren van de tool deze opnieuw inschakelen. Alle informatie over het (tijdelijk) uitschakelen van je antivirussoftware vind je hier.
  • Hoewel je je probleem waarschijnlijk zo snel mogelijk opgelost wil zien, vragen we je vriendelijk je vraag enkel op dit forum te stellen. Wanneer je vraag op verschillende plaatsen tegelijk behandeld wordt weet geen van beide helpers wat er precies met de computer gebeurt. Op die manier kunnen er fouten gemaakt worden.
  • Blijft bij het topic tot wanneer ik zeg dat je systeem opnieuw schoon is. Het missen van symptomen wil niet altijd zeggen dat het probleem helemaal verdwenen is!
  • Ga niet zelf aan de slag met tooltjes en oplossingen die je elders op het internet gelezen hebt. Deze kunnen aanpassingen aanbrengen waar ik geen zicht op heb of permanente schade aanrichten. Voorstellen staat natuurlijk altijd vrij.
  • Dit forum draait volledig op vrijwilligers waardoor wij niet altijd 24u/24u beschikbaar zijn. Laat me dus alsjeblieft 24u de tijd alvorens dit topic een bump te geven.
  • Indien er iets niet helemaal duidelijk is in de instructies, of je hebt een vraag, aarzel niet deze te stellen vóór je de tools uitvoert.

Binnen enkele ogenblikken zal ik een nieuwe reactie plaatsen met daarin enkele vervolginstructies.

Tot dadelijk!
Mako

Nog geen nieuw bericht verschenen? Lees in de tussentijd onderstaande informatieve artikelen even rustig door:

Geplaatst:

Goedenavond,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

• Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    chromelook;
    autoclean;
    torpigcheck;
    emptyclsid;

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Geplaatst:

Goedemiddag

Hartelijk dank voor de reaktie.
Ik heb gisteren na 19.00 geen tijd meer gehad. 
Helaas gaat het ook nu niet lukken.
Vanavond na 20.00 ben ik weer online, 
of anders als dat niet schikt, morgenmiddag?

vriendelijke groet Ellen
Geplaatst:

Hallo,

Geen enkel probleem hoor. Je ziet maar wanneer het past om dit uit te voeren, dat is het voordeel van een forum. :)

Morgenvoormiddag ben ik even afwezig, maar in elk geval krijg je diezelfde dag zeker een reactie!

Geplaatst:

Hallo, Mako

Na veel gepruts is het mij gelukt, AVG had ik dacht ik uitgezet behalve, linkscanner en de emailscanner en nog iets met identity, hij gooide zoek.exe eraf voordat er gereboot kon worden. Dus opnieuw gedaan en nu ging het goed, maar toen bleef de scan open op het bureaublad staan, kon het zo niet uploaden, toen maar opgeslagen en toen pakte die wel. :)

Hoop dat het goed over gekomen is.

vriendelijke groet Ellen

zoek-results.txt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.