Ga naar inhoud

netwerk wifi

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een probleem met netwerken(Wifi).Mijn Telenet WPS router(Wifi) is aangesloten boven op kamer aan de kabel van Telenet.

Vervolgens loopt er er een ethernet kabel(Lan verbinding)van de modem naar de hoofd PC(Medion Akoya Wlan Technologie,windows 7).Dan van de hoofd PC USB kabel naar printer.(allemaal boven op zelfde kamer).

Beneden staat er een medion laptop(ook met Wlan technologie,windows7).

Ik heb nu  in netwerkcentum 2 verbindingen(draadloze netwerkverbinding en Lan verbinding).

Het probleem is nu dat ik een netnetwerk wilde maken om een map en de printer te delen via een thuisnetwerk.

De gedeelde printer werkt maar ik heb allerlei fouten gemaakt met de instellingen van het netwerk.

De laptop vermeldt steeds als ik een THUISGROEP opnieuw instel dat hij geen lid kan worden.

In  de verkenner staat er een map thuisgroep en een map netwerk

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik van begin af aan opnieuw een THUISNETWERK kan maken?

Bij voorbaat dank,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.