Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag,

 

Als ik op mijn laptop met Windows 8.1 probeer updates te installeren met Windows Update, Bitdefender of SuperAntiSpyware dan gaat dat niet. Alledrie zeggen ze dat het niet gelukt is. Ik kan voor Windows Update niet de troubleshooter downloaden: de downloadpagina weigert. Dit gebeurt ook bij Fix it. Ik heb geprobeerd Fix it op mijn laptop te zetten via USB maar ook nu kan er geen verbinding met de servers gemaakt worden. Mijn internetverbinding is verder perfect (getuige een lag-loze skypesessie en een probleemoplossing die niets vindt).

 

Als ik probeer Windows Defender aan te zetten gebeurt er niets.

 

Het zou fijn zijn als iemand mij hierbij kon helpen.

Bij voorbaat dank,

Douwe

Geplaatst:

Je hebt in april ook al een onderwerp gestart waar Windows Update niet zijn werk deed maar dan op een Windows 7 systeem en nu op een Windows 8.1 systeem.

Gaat het over hetzelfde toestel?

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.