Ga naar inhoud

SanDisk cruzer force 32 Gb plots met schrijfbeveiliging

Prinske

Aanbevolen berichten

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

Waarom denk je dat het mislukt is?
Logje van Zoek.exe ziet er goed uit!

Download 53f33878ecafb-Emsisoft-Anti-Malware-logoEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.
De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren

• Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Probeer nu 30 dagen gratis". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Kom bij het Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Schakel PUPs detectie in.
  • Kies vervolgens de optie "Volledige scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\ProgramData\Emsisoft\Reports.")
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor de logjes. Zijn er intussen al verschillen merkbaar m.b.t. de USB-stick? Eerlijk gezegd vermoed ik niet dat dit hier veel effect op zal hebben, maar je weet immers nooit.

Ik zou graag nog een laatste controle doen:

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download E-Peek (by E Dev) naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

E-Peek installeren en gebruiken

• Dubbelklik op het gedownloade bestand en volg de instructies op het scherm.
  • Op het einde van de installatie zal E-Peek automatisch starten.
  • Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".
  • Wanneer de scan beëindigd is zal er een logbestand openen. Voeg dit bestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de volgende locatie: C:\Program Files\E Dev\E Peek1.9.9.0\Logs\EPeek.txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De schijf is nog tegen schrijven beveiligd. Ik heb EPeek gestart en krijg dan een scherm: "invalid Java Script property identifier charactor: = Path browser.line 5  Dan heb ik op doorgaan gedrukt en nu na bijna 24 uur is hij nog steeds aan het scannen. Ik heb hem nu gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Een scanduur van zo lang is inderdaad niet normaal. Kan je onderstaande even uitvoeren om de oorzaak te proberen achterhalen aub?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download AppCheck naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Rechtsklik op het gedownloade bestand en kies voor 'Hier Uitpakken'.
Rechtsklik vervolgens op CheckNet.exe en kies voor 'Uitvoeren als administrator'.
Na afloop zal er een logje openen. Kan je dit logje bijvoegen aan je volgende bericht aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.