Ga naar inhoud

Printproblemen


LouiseH

Aanbevolen berichten

Hoi

 

onlangs postte ik hier een melding dat het printen niet lukt. Ik dacht het toen opgelost te hebben door een vinkje weg gehaald te hebben. Vandaag wilde ik echter printen en lukt het weer niet. Hij geeft als ik een printopdracht geef steeds 0 opdrachten aan. Zowel printen vanaf mijn laptop als via mijn vaste pc lukt niet. Alleen nog via mijn Phone met HPeprint. Ik snap er echt niet van. Hebben jullie ideeën wat ik verkeerd doe of wat er aan instellingen verkeerd staat ? Op mijn laptop geeft hij aan onderbroken, 1 opdracht in wachtrij. Soms doet hij het ineens wel, dan weer niet. Ik kan er geen pijl op trekken. Ooit heeft ook iemand de laptop en de vaste pc in een soort van thuisgebruikersgroep gezet zodat documenten gedeeld kunnen worden (op te vragen vanaf laptop én vaste pc), maar ook dat lukt niet. Kan het daar iets mee te maken hebben ?

 

Louise

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.