Ga naar inhoud

bsod

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een vervelend probleem ik heb nameliijk een BSOD(blue screen of dead).

Ik heb het programmatje bluescreen vieuwer gedownload.

Ik heb nooit eerder last gehad van een bsod.

ik heb een malware scan uitgevoerd met malwarebytes deze hjeeft niks gevonden ik heb ook een scan uitgevoerd met Norton 360  ook niks gevonden .

ik heb er meestal last van als de computer opstart,maar ook soms als deze al opgestart is.

Hier is het logje.

file:///C:/Program%20Files%20%28x86%29/NirSoft/BlueScreenView/report.html

moest de link niet werken heb ik ook een logje in de bijlage gezet.

Hopelijk is er een oplossing voor dit probleem.

Mvg Duitse Herder

bsod.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi duitse herder,

Welke geheugen test heb je uitgevoerd? En wat bedoel je precies met check disks.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje, je hebt 14GB aan geheugen geïnstalleerd maar ik merk 2 dingen op.

Je hebt een geheugen latje van 2GB terwijl de andere 4GB zijn en bij één van de geheugen latjes van 4GB staat in Speccy Fabrikant onbekend :hmmmm:

Weet je dat je verschillende geheugen latjes qua grootte gebruikt van mogelijk verschillende fabrikanten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.