Ga naar inhoud

virtual pc

Michiel

Aanbevolen berichten

zijn er gratis alternatieven voor microsoft virtual Pc?

microsoft is gwn zo geldzuchtig, dat iedereen windows vista ultimate moet kopen (of business of enterprise)

met gwne vista basic of home premium (zoals ik heb) lukt (mag!) dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er gratis alternatieven voor microsoft virtual Pc?

microsoft is gwn zo geldzuchtig, dat iedereen windows vista ultimate moet kopen (of business of enterprise)

met gwne vista basic of home premium (zoals ik heb) lukt (mag!) dat niet.

Wat je me vermeld is ook nieuw. Virtual pc is een gratis programma. Dat ze echter beperkingen steken op een besturingssysteem is gek.

Alternatieve software is VMWare, geen idee of het wel gratis is.:army17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je vraag is wat vreemd gesteld michiel

virtual pc is tot op de dag van vandaag nog steeds gratis, tenzij het betalend zou zijn vanaf gisteren op vandaag natuurlijk

ivm vista en virtual pc

op een xp machine kan je in virtual pc porbleemloos eender welke versie van vista uitproberen, bij de installatie vul je geen key in, klik volgende, kies je versie die je wenst en installeren maar

elke vista dvd bevat namelijk alle versies :D

hopelijk heb ik uw vraag goed begrepen, mocht dit niet zo zijn, stel deze even duidelijker opnieuw :D

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Virtual PC 2007 runs on: Windows XP Professional, Windows XP Tablet PC, Windows Server 2003, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, and Windows Vista Ultimate.[\quote]

Geen windows vista home basic.

En dus kan ik vitual p niet runnen (ik mag dat niet van microsoft), omdat ik home premium heb.

en dat van die cd???

Het mag gwn niet op een vista home premium, en ik heb alleen de key voor een home premium.

post-104-1417703705,4492_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees dat je gelijk hebt michiel, dit is het eerste dat ik ervan hoor

ik stel dan maar voor een alternatief te gebruiken zoals die hierboven vermelde

je hebt dus een key voor 'home premium' en die kan je natuurlijk ook virtueel installeren. Als je premium wenst te proberen, dan kan je dat ook zoals de methode die ik in voorgaande post beschreef, dan hebt u een 30 dagen versie. Die kan u uitbreiden tot 90 dagen met de uitleg (zie vista tipsforum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.