Ga naar inhoud

Nieuwe pc

Aanbevolen berichten

1000 euro is mmoi getal. Als,ik nog eens op verschillende sites kijk krijg ik er misschien nog wat vanaf.

Of is dit nadelig bij verschillende winkels mijn componenten kopen?

Let wel : ik heb een ander merk moederbord gekozen (ook Z97 chipset), 1TB harde schijf + 128GB SSD, en de GTX960 met 4GB GDDR5 (aan te raden bij 2 schermen).

Je componenten bij verschillende dealers halen kan je hier en daar enkele euros besparen, maar je moet er wel meer voor rondrijden.  Als je het laat verzenden is het soms voordeliger bij een enkele winkel te bestellen.

Ga je hem toch zelf assembleren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je op het moederbord nog een derde scherm aansluiten? Eventueel voor later.

Ik denk wel dat ik hem zelf assembleren. Of valt dat af te raden. Is eerste keer dat ik het zou doen.

Het is mogelijk om 2 schermen aan te voeren door de grafische kaart, en een derde scherm via de IGP.

MAAR : waarom zou je dat doen ?  Voor zover ik weet kan de GTX960 3 à 4 schermen aansturen.

Als je nog nooit eerder een computer hebt geassembleert, zou ik eerlijk gezegd niet het risico willen lopen om mogelijks iets fout te doen, en bijgevolg extra kosten te veroorzaken.

Heb je trouwens al een Windows versie ?  Reken daar ook maar op 100€ extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

terug van weggeweest. Ik heb ondertussen eens de volgende twee configuraties gemaakt.

https://www.alternate.nl/html/cart.html?cmd=none

(Hopelijk mag ik deze link hier inzetten.)

Liefst vanalles zou ik de eerste hebben met 200euro minder. Zijn er dingen die goedkoper kunnen of anders?

Heb proberen rekening te houden met de vorige commentaren.

Is nog altijd voor Autocad en World of warcraft. kunnen Tegelijk openstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.