Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

 

Ik ben telenetklant en gebruik Yelo Play om via mijn smartphone televisie te kijken. Ik heb echter een Nederlandse vriendin en ben dus een groot deel van mijn vrije tijd net aan de andere kant van de grens. Het zou gemakkelijk zijn geweest om dus de Yelo-app ook in Nederland te gebruiken, maar dat gaat niet.

 

Via deze manier: http://www.pietershotspot.net/blog/?p=123 is het mij tochk gelukit, alleen is er erg veel gehaper op de uitzending, soort van lag zeg maar. Wat kan ik hieraan doen, of zijn er andere mogelijkheden om van mijn belgische programma's te genieten in het buitenland? Ik ben een betalende klant en kan maar erg weinig plezier uit mijn abbonement halen momenteel.

Geplaatst:

Je vraag gaat dus eigenlijk over ingestelde beperkingen, meer bepaald het omzeilen ervan ... het spreekt voor zich dat we als forum niet in de problemen willen komen dus kunnen, willen en mogen we geen assistentie verlenen om die beperkingen (op welke manier dan ook) te omzeilen.

Op dit topic moeten we dus helaas een slotje plaatsen.

Het spreekt voor zich dat je welkom blijft met "gewone" vragen ... ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.