Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook ik ben tegen het probleem aangelopen dat ik niet meer kan internetten door waarschijnlijk een virus of een hack!

 

Zodra ik wil internetten krijg ik als melding:

"De proxyserver reageert niet" Controlleer de proxyinstellingen 127.0.0.19880"

 

Als ik dan ook deze proxy instellingen uit probeer te zetten worden ze vanzelf weer aangezet.

Hoe krijg ik dit standaard uit?

post-31635-0-03872500-1433769494_thumb.j

post-31635-0-15974000-1433769496_thumb.j

post-31635-0-99230400-1433769497_thumb.j

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Geplaatst:

Hallo Clarkie,

 

Ik heb je instucties gevolgt echter loop ik tegen een error aan zodra ik op Continue klik: "Autolt Error".

Ik heb deze bijgevoegd aan de call

 

Alvast veel dank voor je hulp

 

Erwin

post-31635-0-23000100-1433792066.jpg

Geplaatst:

Herstelpunt (van 26-03-2015 eerder is er nooit een gemaakt blijkbaar) heeft dusdanig geholpen dat ik wel weer kan internettern, maar mijn proxy heeft nu 127.0.0.1:9881 ipv 127.0.0.:9880

 

Ik moet nog kijken of de RSIT gaat werken nu. Nog geen tijd voor gehad.

Kan ik eventueel ook terug naar fabrieksinstellingen?

Geplaatst:

Terug naar de fabrieksinstellingen is ieets wat we proberen te vermijden of voorkomen.

 

Probeer eerst eens het volgende.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
resetIEproxy;
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • IE Defaults
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.