Ga naar inhoud

Regelmatig BSOD

Fresonis

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oke, goed om te weten.

Gisteravond is het me niet gelukt om de test te starten, verschillende keren de cd gebrand. Eerste keer ging fout omdat ik het iso bestand op de cd brandde. Nu heb ik de iso uitgepakt en de bestanden van de bootmap op cd gezet, dat wil ook niet. In die map staan 2 bestanden, namelijk BOOT.CAT en MEMTEST.IMG . beide bestanden op cd gezet en pc geboot vanaf cd, maar ik kom gewoon in windows. Ik zal er straks verder naar kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen nacht heb ik een memtest gedaan. Nu heb ik deze gestopt en zie ik dat hij eigenlijk nog niet klaar was. Bij test 13 de hammertest heeft hij 0/4 gedaan. Daar geeft hij wel meer dan 5000 errors. Ik zit er aan te denken om vannacht nog een keer een test te doen en dan alleen test 13, gezien hij bij de andere testen geen error gaf. Is dit nodig en zoja, moet ik dat dan ook per module doen, dus 1 geheugenbankje eruit en de test draaien en een andere keer met het andere geheugenbankje?

Mocht ik de boel moeten vervangen, dan zal ik toch weer hetzelfde kopen 16gb met 2 modules.

Ik wist niet goed hoe ik die html bestand hier moest toevoegen, want als ik op die link klik dan zie ik niets. Maar vanuit mijn usb-stick kan ik het wel bekijken, daarom heb ik daar maar een screenshot van gemaakt. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

post-12244-0-51042200-1434703021_thumb.j

MemTest86.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fouten spreken voor zich.

Je kan nu inderdaad de memtest opnieuw doen met slechts 1 geheugenmodule.

Je hebt geen controle over de uitgevoerde testen of de volgorde ervan.

Laat de test ook 10 tot 15 uur lopen.

Als er fouten zijn, is de module defect.

Als er geen fouten zijn, is de andere module defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik beide geheugenmodules los getest met de hammertest. Beide modules geven errors, de een 3300 en de ander 222.

Deze zal ik nu dan zeker moeten gaan vervangen?

Ik zal morgen uitzoeken of ik nog garantie op de geheugenmodules heb, dan stuur ik ze terug en anders bestel ik nieuwe. 

MemTest86.log

post-12244-0-18067300-1434904327_thumb.j

post-12244-0-61468100-1434904340_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact opgenomen met de leverancier en op mijn garantiebewijs staat inderdaad dat ik levenslange garantie heb. Ik heb gevraagd hoe we het probleem gaan oplossen en wacht nu op een bericht terug. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie ook weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.