Ga naar inhoud

Regelmatig BSOD


Fresonis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het antwoord van Azerty:

 

Beste Giliam Bosgra,

U kunt het geheugen terug sturen d.m.v. een service aanvraag via onze website.

https://azerty.nl/klantenservice/88/uitleg-service-aanvraag.html

Blijkt het geheugen defect dan zullen wij het geheugen vervangen voor een nieuw setje.

U geeft aan dat u niet zonder systeem kan, een alternatief zou zijn dat u zelf nieuw geheugen besteld via onze website.

Wanneer u dit heeft ontvangen stuurt u het defecte setje terug om uw geld terug te krijgen.

Vermeld wel duidelijk in de service aanvraag als u dit doet zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

 

Met vriendelijke groet,

 

Niels van Wenum

Service afdeling

Azerty

Zie de onderstaande link voor meer informatie betreft service http://azerty.nl/algemeen/content/88/garantie-defecten.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel een nieuw setje en zodra deze binnen is, dan zal ik zoals in het antwoord is besproken, het oude setje retourneren. Zodra zij hebben geconstateerd dat de modules defect zijn, zal ik mijn geld terug krijgen van het nieuw bestelde setje. Een prima oplossing dacht ik zo. Als dit allemaal is afgerond laat ik dat hier ook weten en zal ik vervolgens het onderwerp sluiten.

 

Bedankt voor de hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.