Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goeden dag helpers,

ik krijg sinds kort iedere keer als ik mijn computer opstart de volgende melding op het scherm :

Kan toeganspunt van procedure GetFileVersionInfoA niet vinden in DLL-bestand VERSION.dll.

In de grijze rand eromheen staat bovenaan :

Imgicon.exe - Toegangspunt niet gevonden.

Weet niet of het met mijn externe schijf te maken heeft van Iomega , want die wordt al een paar dagen niet meer gevonden door mijn laptop, terwijl hij wel functioneert ( hij zoemt, en het blauwe lampje erop gaat aan, als hij verboden wordt met de laptop )

Ik kan op internet helaas geen driver vinden om hem opnieuw te verbinden, en weet nu niet verder.

De externe schijf is een : 2 TB Iomega Select Desktop 2000 GB externe 3,5" USB 2.0 HDD 7200 RPM.

Kan iemand mij verder helpen, want ook via de site van Iomega ben ik niets wijzer geworden en heb ik helaas niet de verwachte driver kunnen vinden voor de HDD.

Harry

Geplaatst:

Clarkie,

bedankt voor je advies.

Het heeft gewerkt want de melding verschijnt niet meer.

Blijft alleen nog het feit dat de laptop de HDD niet erkent.

Ik kom hem nergens tegen in Computerbeheer, terwijl hij wel draait en zoemt als ik de USB kabel

met de laptop verbindt. ( ook een blauw LED lampje brandt dan )

Zelf vermoed ik dat de driver niet aanwezig is of niet goed functioneert.

Mij is het niet gelukt om een driver te vinden voor mijn HDD, waardoor ik nu geen toegang heb tot

een groot aantal foto's en andere bestanden die op deze externe schijf staan.

Hoe kan ik aan een driver voor de HDD komen, of moet ik deze vraag wellicht als een nieuwe en aparte vraag plaatsen ?

Het betreft een : 2 TB Iomega Select Desktop 2000 GB externe 3,5" USB 2.0 HDD 7200 RPM 

Geplaatst:

post-31659-0-09442100-1434042094_thumb.j

post-31659-0-58938700-1434042096_thumb.j

Zoals op deze 2 afbeeldingen te zien is, is de HDD verbonden met de laptop.

Op schijfbeheer komt de HDD helemaal niet voor.

post-31659-0-19234400-1434042368_thumb.j 

Systeemconfiguratie zijn de 3 links naar Iomega uitgeschakeld.

post-31659-0-98105100-1434042110_thumb.j

post-31659-0-88723600-1434042113_thumb.j

Hierdoor is dus nu wel gelukkig de melding bij het opstarten van de laptop verdwenen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.