Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag wat meer info.

Je hebt het over een externe dvd, wat bedoel je dan? Een externe dvd-rom om cd en dvd af te spelen of......?

Indien het om een dvd-rom gaat dan kan je niks opzetten enkel afspelen.

vermeld ook in je volgend bericht het merk, model en modelnummer van die externe dvd.

Geplaatst:

sorry het gaat om een externe harde schijf  ik heb ruim 100 real live training dvd,s en  aangezien mij harde schijf van mijn pc bijna vol is heb ik een externe gekocht. dus nu zou ik willen weten hoe ik die dvd,s op deze externe schijf kan downloaden.

hoogachtend

Harry

Geplaatst:

indien die films allemaal op dvd schijfjes staan zal je die 1 voor 1 in je dvd-rom moeten plaatsen en via je verkenner de inhoud naar je nieuwe schijf moeten slepen.

Maar indien er meerdere aparte bestanden op ieder schijfje staan waar ik van uit ga dien je per dvd 1 map (met passende naam) aan te maken op je externe schijf zodat je het overzicht behoud.

Geplaatst: (aangepast)

Via PB ontvangen:

hallo clarkie mijn harde schijf is bijna vol. heb nu een externe harde schijf aangeschaft van 1 terra bite wil dus nu ruim 100 training dvd hierop zetten. kun jij mij uitleggen hoe ik dat doen moet. graag stap voor stap 

Weet je in welk bestandsformaat die films staan?

Je kan ook een printscreen maken van de inhoud die op dvd staat.

Plaats je dvd in de dvd-rom en ga dan naar je verkenner.

Klik in het linker venster op je dvd-rom, rechts verschijnt de inhoud.

Maak daar dan een printscreen van, hoe je dat moet doen lees je hier. (klik erop)

Plaats die afbeelding in je volgend bericht, hoe dat moet lees je hier.

aangepast door clarkie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.