Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, is er een mogelijkheid om een muziekspeler op je laptop te bedienen met een android smartphone.

Ik heb een externe harde schijf met zo'n 170GB aan muziek. Als ik die aansluit op mijn laptop en die dan aan mijn stereo kan ik een feestje geven.

Alle hardware staat binnen en graag zou ik die van buitenaf (+- 5m) bedienen via mijn samsung s5.

Of moet ik die aansluiten op mijn TV en zo bedienen. Ik weet het  niet , daarom deze vraag.

Jullie reacties aub

Dank u

Geplaatst: (aangepast)

Hoi Kurt5,

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wanneer ik even door de Google Play Store blader kom ik al gauw apps tegen als Unified Remote. De introductievideo en omschrijving lijkt nauw aan het leunen bij waarnaar je op zoek bent.

Misschien is dit dus een oplossing?

The one-and-only remote control app for your computer. Turns your device into a WiFi or Bluetooth universal remote control for Windows PC, Mac and Linux.

..//..

Music
Spotify, iTunes, Google Music, Winamp, etc.
aangepast door Mako
Geplaatst:

Hoi Kurt,

Heb je Unified Remote al eens kunnen uitproberen? Brengt dit het gewenste resultaat met zich mee?

Indien je binnen dit topic geen vragen meer hebt mag je dit afsluiten door rechts boven- of onderaan op 'Modereer Onderwerp' --> Sluiten te klikken. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.