Ga naar inhoud

Microsoft Teredo Tunneling-Adapter

Dayka

Aanbevolen berichten

enkel dat wat net boven DisabledComponents staat, staat er bij mij niet op. Moet ik dat ook aanmaken?

Je bedoelt Dhcpv6DUID?

Die moet je niet zelf gaan aanmaken. De waarde die daarachter staat, is namelijk op iedere computer verschillend, als ik het goed heb...

Ik heb voor jou even 3 Windows computers (2 x Windows 7; 1 x Windows 8.1) opgestart.

De waarde achter Dhcpv6DUID is inderdaad verschillend op elk van die computers.

Het is jammer dat bij jou het probleem met de Microsoft Teredo Tunneling adapter op deze wijze niet kon worden opgelost.

Ik had gehoopt jou te kunnen helpen met de oplossing die bij mij ook hielp. Dat is helaas niet gelukt.

Omdat ik me bewust ben van mijn beperkte kennis, lijkt het me beter dat een meer ervaren iemand jou verder gaat helpen.

Je schreef al dat je meer problemen hebt, o.a. dat er ook een uitroepteken bij je DVD/CD-station staat.

Misschien kent iemand een algemene reparatiemethode, waarbij deze verschillende problemen in een keer aangepakt kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

porrelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog eens geprobeerd maar krijg nu de melding "kan waarde niet maken, er is een fout opgetreden bij het schrijven van een nieuwe waarde".

Ik zal wachten tot ze me hier verder kunnen helpen.

Bedankt dat je toch hebt geprobeerd en vooral dat je je tijd er hebt ingestoken.

Met vriendelijke groeten,

Dayka

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.