Ga naar inhoud

Mails in prullenmand op Iphone 5S

bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een IPhone 5S.De meeste emails die ik ontvang in mijn inbox op mijn Iphone verwijder ik als ik deze niet meer nodig heb.

Ik had nu toch zo een mail in mijn prullenmand eens graag terug opnieuw bekeken.Maar de emails in de prullenmand worden blijkbaar na een bepaalde periode helemaal verwijderd.Kan ik dit in de settings van mijn IPhone wijzigen  zodat de verwijderde mails maar na één of 2 maanden worden verwijderd?

Greetz,

BKK..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BKK,

De verwijderde e-mailberichten in de prullenmand worden verwijderd van de iPhone nadat ze verwijderd zijn van de server (of door de eigenaar zelf).

Dat kunt men instellen via het e-mailprogramma en/of via de webmaildienst. Normaliter is de bewaar termijn maximuum een maand.
Voorbeeld:

557c436a5fdb1-Schermafbeelding_2015-06-1

Via sommige webmaildienst is het mogelijk om verwijderde berichten te herstellen, de bewaar termijn weet ik niet..

557c44693cce0-Schermafbeelding_2015-06-1

Op de iPhone zelf kunt men niets instellen, voor zover ik weet.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.