Ga naar inhoud

Foto's verdwenen en bestandsnaam veranderd op usb stick.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

post-31713-0-41835800-1434242130_thumb.j post-31713-0-12089000-1434242131_thumb.j post-31713-0-92177000-1434242131_thumb.j post-31713-0-64984800-1434242132_thumb.j post-31713-0-38494800-1434242133_thumb.j

Zal zoveel mogelijk informatie proberen te geven en zo mijn probleem voorleggen. Ik gebruik Windows Vista. Wat ik precies gedaan heb was niet zo verstandig. Ik heb op mijn usb stick (jetflash trandscend) foto's opgeslagen. Ik heb mappen gemaakt en de foto's in verschillende mapjes onderverdeeld . Op een gegeven moment wilde ik de usb stick op een veilige manier verwijderen. Ik kreeg constant de melding dat het in gebruik was,ondanks dat ik alles afgesloten had. Na meerdere pogingen met constant dezelfde melding heb ik de usb stick er maar uitgehaald ondanks de melding.

Toen ik daarna opnieuw de usb in mijn laptop deed bleek er iets veranderd. Ik zie nog steeds mijn mapjes staan maar 1 mapje is veranderd. Het ziet eruit alsof het mapje nu op een wit vlak ligt. Dat is bij de andere mapjes niet zo. En als ik het wil openen zitten er foto's in de map die uit een andere map komen, maar de foto die erin horen te zitten zijn nergens te vinden. Ook kunnen niet alle foto's geopend worden want die wordt niet ondersteunt zie ik dan staan. En diverse foto's lijken 'beschadigd'.

En als ik de map open vraagt het met welk programma ik dat wil doen.Dit doet het bij andere mappen niet,opent dan gewoon de mappen. Het is dus alleen bij die bewuste map die veranderd is nadat ik de stick eruit gehaald heb. Naast de naam die ik deze map gegeven heb zie ik ook 'bestand' staan.

Bij de andere mappen staat naast de naam die ik de map gegeven heb 'bestandsmap' staan.

Kan de map terug veranderen in een bestandsmap zodat ik mijn foto's die er in de eerste instantie in zaten kan bekijken? Zou het kunnen dat ik mijn foto's kwijt ben?

Het volgende probleem dat ik nu ook ervaar is dat ik geen foto's of mappen kan verwijderen of de naam van de mappen kan ik ook niet wijzigen. Het is tegen schrijven beveiligd. Hoe kan ik dit opheffen?

Graag uitleg/hulp in Jip en Janneke taal want heb totaal geen ervaring met computers en ben zeker niet technisch ingesteld. :-)

Gr Dani

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.