Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Mako!

Sorry het wilde eerst niet lukken en toen had ik een hele poos geen tijd (druk druk druk). Ik kwam erachter dat de nieuw gedownloade EmiSoft scanner nog aan stond. Het is in elk geval nu wel gelukt.

Hierbij het logbestand.

ZHPDiag.txt

Geplaatst:

Hoi,

Logjes ziet er over de grote lijn ook goed uit! :) Hier en daar nog wat restanten.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en kopieer onderstaande code volledig:

Script ZHPFix
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{21111111-1111-1111-1111-110011501160}]   =>PUP.SpecialSavings
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{79FB5FC8-44B9-4AF5-BADD-CCE547F953E5}]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{11111111-1111-1111-1111-110011501160}]   =>PUP.CrossRider
C:\Windows\Installer\61d6d4.msi   =>Hijacker.SmartBar^
shortcutfix
emptytemp
emptyflash

ZHPFix uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

• Dubbelklik de snelkoppeling 52c005670d732-ZHPFix.pngZHPFix op het bureaublad.
  • Druk op de knop "Import"
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent
  • Voeg het logbestand met de naam "ZPHFix[r1].txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.

Indien je nadien geen vragen of problemen meer ervaart kunnen we direct verder met het opruimen van de gebruikte tools en logjes. Emsisoft Anti-Malware zal hiermee echter niet verwijderd worden. Indien je deze alsnog wenst te verwijderen kan dit via het configuratiescherm.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

52eb9fd5cebc8-Delfix.jpg

Geplaatst:

Hoi Mako,

Alle scans en het verwijderen is gelukt. Probleem is alleen dat het logbestand van de fix nu ook verwijderd is. Of kan ik die nog ergens terugvinden?

Groetjes!

Geplaatst:

Hoi Jade,

Haha, klopt helemaal... foutje van mijn kant uit!  :blush: Al is dat op zich niet zo heel erg gezien ik ervan overtuigd ben dat ZHPFix die regels zonder probleem zal kunnen verwijderen.

Hoe gaat het momenteel met de computer? Wat mij betreft zijn we hier klaar: de logjes zijn helemaal schoon en de computer is opnieuw malware vrij.

Indien je verder geen vragen meer hebt mag je het topic afsluiten door rechts boven- of onderaan op 'Modereer Onderwerp' --> Sluiten te drukken. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik die uiteraard graag!

Nog veel computerplezier!

Mako :ciao:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.