Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze ziet er goed uit, bedankt voor de tip!

Het enige probleem is dat deze waarschijnlijk niet snel zal gaan op mijn tante's pc.

De minimal requirements zijn namelijk x86 1GHZ, 256 Ram.

Mijn tante's pc heeft een 750 Mhz processor, 512 MB Ram (waarvan hij trouwens maar de helft van herkent maar dat is een ander topic).

Mark

Geplaatst:

dat is inderdaad wel even een ander verhaal...

ik zou eerst eens beginnen met een versie van bijvoorbeeld ubuntu en dan alles grafisch uitzetten.. eens kijken hoe dat loopt... en eens kijken of dat dat eventueel bevalt

Geplaatst:

Ik heb Ubuntu op mijn eigen pc uitgeprobeerd en het zag er allemaal goed uit! Ik vraag me alleen af of Ubuntu haar pc echt veel sneller zal maken als de Windows XP Lite die ik erop gezet heb....

Mark

Geplaatst:

veel sneller maken.. denk het niet.

maar hij zal wel sneller blijven over de tijd!

gezien linux geen last heeft van het stiekem aan trager worden en windows heeft dat wel :)

Geplaatst:

Ik ga morgen Xubutu installeren (Ik verwacht dat deze wel sneller is dan xp..?) omdat deze perfect voor mijn tante is..

Bedankt voor al je hulp!!

Mark Klaver

Geplaatst:

Nog een klein ding... weet jij toevallig waar de optie illustraties is in OpenOffice Writer? In word stond er altijd invoegen-illustraties en dan kwam er een heel menu of werkbalk met illustraties...(mijn tante gebruikt deze vaak..)

Nogmaals bedankt,

Mark

Geplaatst:

Ik bedoelde juist dat andere... dat je kon zoeken op afbeeldingen die al in word zaten... maar ik heb al gekeken en zag iets van clipart.. Ook denk ik dat ik die map van word illustraties wel naar die van openoffice kan plaatsen...

Mark

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.