Ga naar inhoud

Kan niet meer op internet :-(


mike

Aanbevolen berichten

Dit is perfect gelukt ... en uit het logje blijkt dat je met een - meer dan flinke - besmetting op je PC zit. Om daar iets aan te doen mag je nu ook weer het volgende programma via de andere PC downloaden en overbrengen naar de besmette PC. En dan de instructies verder uitvoeren ...

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{87775fdb-6972-41f9-ae51-8326e38cb206};c
C:\Program Files (x86)\uTorrentBar_NL;fs
{da7f5ae1-3be3-43c0-8098-c1d183616e97};c
C:\Users\Milo\AppData\LocalLow\WhiteSmoke_New_V6;fs
{140459CC-76AD-4A14-BABE-52937E78CBA9};c
C:\Program Files (x86)\browseuanndshop;fs
{8C4F6ECC-D68A-4667-B704-CB7B6723ED24};c
C:\Program Files (x86)\broWasseandshhop;fs
{BB7934EF-F23C-4319-837A-8C1BD1EF6049};c
C:\Program Files (x86)\QuueennCuoupoN;fs
ROC_roc_ssl_v12;s
C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\ROC_roc_ssl_v12.exe;f
20131121;s
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\setup\emupdate\dabf3ca1-5ae1-46b9-afc4-0d11440d0ee2.exe;f
Optimizer Pro;s
C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro 3.86;fs
C:\ProgramData\{3c7bf633-6a9d-6e63-3c7b-bf6336a9d8cd};fs
C:\Program Files (x86)\MixVideoPlayer;fs
Dealplylive;s
Dealplylivem;s
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive;fs
IHProtect Service;s
C:\Program Files (x86)\XTab;fs
Dsz;s
Mdsz;s
mRbYKR;s
C:\ProgramData\YCqtsYOZSPZ;fs
WindowsMangerProtect;s
C:\ProgramData\WindowsMangerProtect;fs
C:\Windows\tasks\Dealply.job;f C:\Users\Milo\AppData\Roaming\Dealply;fs 
C:\Windows\tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineCore.job;f 
C:\Windows\tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineUA.job;f
C:\Windows\tasks\QYFBZVT.job;f
C:\Users\Milo\AppData\Roaming\QYFBZVT.exe;f  
C:\Windows\tasks\SpeedUpMyPC.job;f
C:\Program Files (x86)\Uniblue\SpeedUpMyPC;fs  
C:\Windows\tasks\VidMustSee.job;f
c:\programdata\{f1b27a77-dd7f-12d5-f1b2-27a77dd7e9df};fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{140459CC-76AD-4A14-BABE-52937E78CBA9}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8C4F6ECC-D68A-4667-B704-CB7B6723ED24}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BB7934EF-F23C-4319-837A-8C1BD1EF6049}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{140459CC-76AD-4A14-BABE-52937E78CBA9}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8C4F6ECC-D68A-4667-B704-CB7B6723ED24}];r64
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"Optimizer Pro"=-;r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BB7934EF-F23C-4319-837A-8C1BD1EF6049}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"ROC_roc_ssl_v12"=-;r64
"20131121"=-;r64
"gmsd_be_152"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
"AppInit_DLLs"=-;r64
C:\Program Files (x86)\broWasseandshhop;fs
C:\Program Files (x86)\broWseandsahhop;fs
C:\Program Files (x86)\Do Not Disturb;fs
C:\ProgramData\{f1b27a77-dd7f-12d5-f1b2-27a77dd7e9df};fs
C:\ProgramData\6455b0b200001200;fs
C:\ProgramData\15491930211503882094;fs
C:\Program Files (x86)\rocokeTdeaal;fs
C:\Program Files (x86)\fastsalER;fs
C:\ProgramData\{3c7bf633-6a9d-6e63-3c7b-bf6336a9d8cd};fs
C:\Users\Milo\AppData\Roaming\istartsurf;fs
C:\ProgramData\coupcoup;fs
C:\ProgramData\BackupManager;fs
C:\Program Files (x86)\Registry Helper;fs
C:\Program Files (x86)\nitrooDeal;fs
C:\ProgramData\NetEngine;fs
C:\ProgramData\YCqtsYOZSPZ;fs
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch dat dit niet zo eenvoudig gaat ... want je zat dan ook met een gigantische berg rotzooi op deze PC. Inmiddels is daar al een behoorlijk pak van verwijderd, maar we zijn er nog niet helemaal:

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_USERS\S-1-5-21-4061696626-464123969-1809320236-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"Optimizer Pro"=-,r64
C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro 3.86;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"ROC_roc_ssl_v12"=-;r64
C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\ROC_roc_ssl_v12.exe;f
"20131121"=-;r64
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"Optimizer Pro"=-:r64
C:\Windows\tasks\VidMustSee.job;f
C:\programdata\f1b27a77-dd7f-12d5-f1b2-27a77dd7e9df;fs
C:\Windows\SysNative\tasks\{16DAEA42-84C2-47B4-90B7-2AEE721824A7};fs
C:\Program Files (x86)\speed browser;fs
CHRdefaults;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedownload maar als ik na het scannen op de optie verwijderen klik loopt hij steeds vast. Mijn progressbalkje loopt voor een centimetertje vol en daarna mag ik nog uren wachten maar verandert er gewoon niks meer en blijft hij gewoon verder draaien. Alee ik veronderstel toch dat hij vast loop hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we een andere richting uit ...

 

Ga naar de site van ESET Online Scanner.
Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”
In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden
Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.
Kies voor “Download” van dit bestand.
Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe
Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”
Klik op “Start”
Klik op "Advanced settings"
Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology

Klik op “Start”
De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.
Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan dit toch niet downloaden op mijn pc? want ik kan daar nog steeds niet op internet :-/

 

op de laptop van mij vriendin lukt dit wel maar dan zou hij haar pc gaan scannen. vind nergens hoe ik het  kan overzetten naar mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ten einde raad en omdat ik echt niet verder kon omdat ik veel te onhandig ben in deze dingen heb ik mijn laptop meegenomen naar het werk en heeft de informaticus het opgelost. :-)

 

dus kan weer op internet.

hij heeft er een HitmanProBeta ofzoiets opgezet :)

 

dit is het logje...

 

HitmanPro_20150702_1444.log

 

 

mocht er nog iets zijn wat ik verder kan doen met mijn pc om hem veilig en wel te hebben zeg maar he ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.