Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Eerst en vooral, ik ben een leek als het op pc's aankomt.

Ik kan er wel op werken maar daar stopt verder de kennis! Nu, wat is men probleem...

Ik heb een laptop compac met windows xp, al bij al een goed ding.

Maar nu heb ik al een paar keer voor gehad dat mijn pc ineens vanzelf vanalles begint te typen en nadien kan ik er niets meer mee aanvangen en kan ik hem alleen nog in veilige modus opstarten.

De vorige keer heb ik het kunnen fixen met internet security erop te installeren, maar deze keer lukt het me niet.

Nu heb ik me laten vertellen dat het dameware zou zijn en dat iemand dus eigenlijk men pc overneemt. Klopt dit?

En hoe kan ik dit verwijderen?

Ik heb draadloos internet en dat was beveiligd, nu is er een 'kemaraad' aan men pc bezig geweest en die heeft die beveiliging weggehaald, wat volgens hem geen kwaad kon :stupid:

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik word er stilaan gek van!

Alvast hééééél erg bedankt.

Geplaatst:

om wat voor een teksten gaat het hier precies? word er specifiek iets getypt of is het een hoop onzin?

ik heb dit topic sowieso even verplaatst naar de antivirus afdeling :) (een stukje lager in het forum)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp af. Mocht je dit topic toch nog willen heropenen, geef dan een seintje aan één van de moderators.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.