Ga naar inhoud

goo.gl shortlink has been disabled.

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben pas begonnen met een website te maken voor mn eigen (CV, blog, news,...) en hiervoor gebruikte ik Wordpress.

Ik heb net een clean wordpress thema geïnstalleerd en was bezig met het toevoegen van een nieuwe widget area. Toen ik wou kijken of de area was toegevoegd kreeg ik h et volgende te zien: 

http://puu.sh/itnEY/303aa07510.png

Ik heb geen idee waarom dit opeens op komt, en geraak niet meer op mijn eigen website.. Ik kan ook geen review insturen om het te laten nakijken omdat ik dan "internal error" krijg waardoor de review niet verstuurd wordt. Ik vind ook niets terug op het internet dat zou kunnen helpen en vraag hierom dus om jullie hulp :D

info die misschien nodig is?:

domein van dot.tk en de website is gehost op hourb.com en ik gebruik wordpress.org voor het uiterlijk en via wordpress worden de links omgezet naar goo.gl shortlinks, maar ik kan dit dus niet verwijderen omdat ik zelf niet meer op mijn website geraak...

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

De website is volledig geblokkeerd door Google ... ook wij kunnen deze niet (meer) bezoeken en krijgen een identieke foutmelding. Blijkbaar heb je bij de opmaak van de website iets gebruikt dat in strijd is met de regeltjes ... en is de complete blokkering ingesteld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De website is volledig geblokkeerd door Google ... ook wij kunnen deze niet (meer) bezoeken en krijgen een identieke foutmelding. Blijkbaar heb je bij de opmaak van de website iets gebruikt dat in strijd is met de regeltjes ... en is de complete blokkering ingesteld ?

Opeens werkt het weer zonder enigse verandering aan te brengen.. Hopen dat het niet meer gebeurt. Ben wel benieuwd waarom het gebeurde, achja. 

Post kan gesloten worden dan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.