Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag

een vraag hoe kan ik mij complete image file terug zetten zonder ik in het configuratiescherm kom, heb een disk van windows 7 voor op te starten graag u hulp image staat op een externe drive

groeten jan

Geplaatst:

Hoi Clarkie

Heb deze gemaakt met amoi backupper,is zoal voor een desktop weet dat je met een image een complete schijf herstelt je neemt alles mee drivers en zo.

groeten jan

Geplaatst:

Om een image terug te zetten zonder Windows op te starten heb je een bootable cd nodig, indien je die nog niet hebt neem je deze link (making Windows PE bootable cd) door.

Hoe je de image kan terug zetten via die bootable cd lees je hier.

Geplaatst:

Hoi Clarkie

Ben al weer wat wijzer geworden,dus ik had nu amoi backupper gepakt als ik nu onder windows een image maakt kan ik dat via mijn windows 7 cd doen?

groeten jan

Geplaatst:

Kan even niet meer volgen.

Wat versta je onder had nu amoi backupper gepakt nu onder Windows een image maken?

Een Windows 7 cd bedoel je daar de Windows installatieschijf mee? Dan is het antwoord dat je via die schijf GEEN back-up kan terug zetten die gemaakt is met aomei backupper.

Zoals in bericht 4 vermeld moet je dat doen met de PE bootable cd.

Geplaatst:

Hoi Clarkie

maak ik een image via windows hele schijf kopieren dat bedoel ik ,kan ik hem dan terug zetten via mijn cd windows als daar windows 7 op staat bij hertstellen als de schijf opstart als ik zonder amoi backupper een hele schijf kopieer ben een beetje omslachtig sorry.

groeten jan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.