Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden/gasten,

Ik weet niet of er iemand is die me kan helpen met dit irritante probleem. Ik heb een Sony camera [DSC-W320]. Ik zit al dagen te kloten met het usb verbinding. Ik heb Windows 8 maar die wilt me camera niet herkennen. Geen meldingen. Apparaatbeheer geeft ook geen melding aan.

Ik heb gekeken of er driver updates zijn of iets dergelijks maar dat kan ik ook niet vinden. Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft iemand een oplossing?

Groetjes

Geplaatst:

doet een 'gewone' usb-stick  het wel in die poort en andere poorten?

staat op de camera ingesteld dat bij usb koppeling verbinding moet worden gemaakt: lees de handleiding?

Geplaatst:

Ja. Een gewone wel. Ik heb de camera ook in een andere usb poort gestopt maar helaas werkt dat ook niet. Camera geeft wel usb verbinding aan. Windows geeft niets aan maar ook helemaal niets. Vreemd dit.

Geplaatst:

al een ander kabeltje geprobeerd? doet soms wonderen.

heb hier geen sony dus kan niks simuleren, maar waar het denk ik om gaat, is dat je in het cameramenu de juiste optie voor usbverbinding kiest: 'av out' of 'communication'. 

Geplaatst:

aanvullingen:

- als ik het goed begrijp levert sony een cd mee met daarop het handboek. sla dat er eens op na.

- als je alles goed gedaan zou hebben en het werkt nog niet, zet de camera dan eens terug naar fabriekswaarden (ook hier: zie de manual)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.