Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker een BSOD op mijn laptop. De laatste dagen echt 5x per dag, heel vervelend.

Ik zag in een ander thread dat aangeraden werd BlueScreenView te installeren. Dat heb ik gedaan, maar vreemd genoeg worden de laatste BSOD's van mij daar niet getoond. De meest recente in het programma dateert van 7-4-2015.

Speccy: http://speccy.piriform.com/results/udUS03sMA1fmmwa5HkmPqXf

Graag zou ik hiermee geholpen worden.

Geplaatst:

Hoi Jerooney,

Wat me gelijk opvalt in het logje zijn de hoge temperaturen, na amper 3 min staat je processor al op 71°C wat aan de hoge kant is.

Heb je het systeem al eens stofvrij gemaakt? Meer info vind je alvast hier.

Geplaatst:

Dat was omdat ik 3 minuten daarvoor alweer een BSOD had gehad, laptop stond dus eigenlijk al veel langer aan. Heb hem nog niet stofvrij gemaakt, zal ik eens naar kijken.

Geplaatst:

Dit zou je kunnen controleren door Speccy te starten en dan de temperaturen eens te vergelijken met het Speccy logje in je eerste bericht.

Kijk eens hoeveel verschil in temp. de poetsbeurt heeft opgeleverd.

Geplaatst:

Is nu iets meer dan 2 dagen geleden dat ik hem schoonmaakte. In de tussentijd nog 1 BSOD gehad, terwijl ik er normaal zeker 8 zou hebben gehad, dus ik denk dat het wel degelijk met warmte te maken heeft. Misschien moet ik een laptop koeler of zo aanschaffen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.