Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

tomaatje

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het probleem in tekstvorm (zie ook de oorspronkelijke vraag):

Updates automatisch installeren blijft altijd ingesteld staan (afbeelding 3 hierboven).

1. Na verloop van enkele dagen verschijnt het bericht dat Windows Update uitgeschakeld is (afbeelding 2 hierboven).

2. Updates automatisch installeren staat zo ingesteld (afbeelding 3 hierboven), ik ontvang echter geen automatische updates meer (afbeelding 1 hierboven).

3. Klik ik op 'Updates automatisch installeren' (afbeelding 3 hierboven) dan verdwijnt de melding en ontvang ik terug automatische updates.

4. Na verloop van enkele dagen zijn we terug bij 1.

De melding (1) uitschakelen helpt niet, automatische updates worden niet meer uitgevoerd.

Ik besef dat dit zoeken naar een naald in een hooiberg is om de dader voor dit ongedocumenteerd probleem exact vast te stellen. Indien je er verder je hoofd niet wil over breken, dan heb ik daar volledig begrip voor, er zijn vast en zeker interessantere problemen om op te lossen. Ik dank je alvast voor de ondernomen pogingen.

Met vriendelijke groeten van tomaatje

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo, hier ben ik terug, na een verkwikkende vakantie.

Toen ik voor het eerst mijn laptop met Win7 opstartte, was alles OK.

Nu ik die terug opstartte om dit vreugdevol te melden, verscheen dezelfde fout echter opnieuw.

Ik weet niet wat ik nog meer kan uitvoeren.

Jammer, ik dacht dat het Microsoft programma (zie #26) alles zou opgelost hebben.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.