Ga naar inhoud

Computer loopt vast


Jive1

Aanbevolen berichten

Inderdaad, het is een SCSI-kaart, die in een vast slot zit, en die ik heb sinds ik nog Windows98  had, op een PC van toen, van ???? jaar geleden, en ik heb gezorgd dat ik die steeds kon verder gebruiken op volgende pc"s, ook in deze  laatste pc, hoewel, die is ook al een 8-tal jaren oud. Ik heb wel ooit een diskette met software voor een Raid-driver gehad, maar die staat nu op deze pc niet op, en die hoorde trouwens bij een van mijn vorige pc's. Die was trouwens ook aanvankelijk niet nodig voor mijn scanner... De scanner werkt hier al sinds ongeveer 12 jaar.

Maar ik wil toch opmerken, dat dit zo maar plots is opgedoken, deze error, want tot voor enkele weken dus heeft dat altijd goed gewerkt, zelfs op deze huidige pc, waar nu de fout optreedt, en waarop ik helemaal niets heb veranderd qua software.....

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kaart de aangesloten apparatuur niet herkend omdat deze stuk is op één af andere manier lijkt het me het proberen waard om deze kaart eens uit het systeem te halen om te kijken of je pc dan wel normaal start.

Het is best mogelijk dat je printer defect is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hey!

Het heeft even geduurd voor ik er kon aan beginnen....

Ik heb nu die SCSI-kaart uitgenomen, er is dus geen verbinding meer met de scanner.

Ik schakel de PC aan, en die beging zijn werk te doen, eerst en vooral wordt een Start-herstel-programma. Dat heeft enkele minuten geprobeerd om herstel uit te voeren, maar mislukte.

Ik werd aangeraden om informatie door te sturen naar Microsoft om me te helpen.

Daarna moest ik de PC uitschakelen en terug aanzetten.

Dat heb ik gedaan, en Windows start zonder probleem  gewoon terug op....

That's it!

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.