Ga naar inhoud

Oude PC

nineke

Aanbevolen berichten

Lieve mensen, bedankt voor jullie hulp, maar ik heb mijn code terug.

http://www.nirsoft.net/utils/produkey.zip en dan klikken op produkey, en je code staat erin.

Toch nog slim van mij hé ??

Ik heb dit gisterenavond laat nog gevonden.

Ik hoop dat het nu wel werkt, want dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat zal wel zeker.

Groetjes,

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed gevonden Nineke,

Dit is eveneens een zelfde programmatje als diegene die ik in voorgaand bericht voorstelde. U kan als wijze van controle ook deze even proberen en zien of het dezelfde code is, maar normaal wel.

Laat gerust weten hoe het verder verloopt en lukt het niet, dan vraag je het maar even

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

De installatie is gebeurt.

Maar ik heb geen internetverbinding meer.

Ik denk dat ik iets fout gedaan heb, wij zitten met twee pc's en dus een router.

Hoe kan ik die verbinding tot stand brengen ?

Hoe doe ik dit op een juiste manier, want nu is dit niet gelukt.

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een draadloze router of eentje met kabel?

Indien het een draadloze is, is het mogelijk dat hierop een wachtwoord zit en moet je ingeven bij het zoeken naar draadloze netwerken.

Kijk ook even na of de netwerkadapter degelijk geïnstalleerd is. (Configuratiescherm, apparaatbeheer) hier moet je netwerkadapter tussenstaan en geen gele vraagtekens.

Groetjes Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen geen enkel vraagteken.

Maar ik heb ook nog een probleem met de letters, de q is bv a, en de r is t of zoiets,

hoe komt dit ? ik heb dat nog eens gehad, maar weet niet meer hoe ik dit heb opgelost, heeft te maken met de instelling van het land of zo zeker ?

Maar hoe verander ik dat nu ?

Heb nog altijd geen internetverbinding.

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.