Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mako, Ik krijg Adobe Flash Player 17.x(NPAPI)  en Mozilla Firefox 37.x niet meer geupdated na herhaaldelijke updates van Secunia , ook niet na herhaaldelijk scannen. wat staat mij te doen? Dank Buffalodiehard.

Geplaatst:

Hoi,

Ikzelf maak geen gebruik van Secunia en kan derhalve ook niet oordelen over de werking ervan.

Eventueel kan je Mozilla Firefox en Adobe Flash handmatig updaten.

Hoe je de meest recente versie van Mozilla Firefox kan installeren staat hier beschreven.

Voor Adobe Flash kan je de laatste versie hier downloaden. Let er wel op dat je het vinkje voor McAfee uitvinkt alvorens op downloaden te klikken.

Mogelijk reageert iemand anders nog in dit topic omtrent het probleem bij Secunia...

Geplaatst:

secunia psi zou kwetsbaarheden in geïnstalleerde software moeten ontdekken, lees ik op hun site. 

als je meent dat er een duidelijke samenhang is tussen niet updaten van ff en fp, dan zou ik beginnen met secunia grondig te deïnstalleren, ccleaner het register laten opruimen, de pc herstarten en ff en fp gewoon laten bijwerken.

wil je secunia dan toch nog terug (zou wel leuk zijn als je aangaf waarom...), dan haal je gewoon een nieuwe download.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mako, falstring Ik heb Secunia terug aan de klap gekregen. Ik slaag er enkel niet in om Microsoft XML Core Services (SMXML) 4.x te optimaliseren . Als ik het download verschijnt er " Er is een fout opgetreden bij het openen van het logboekbestand . Contoleer of de opgegeven locatie van het logboekbestand bestaat en of het bestand niet alleen lezen is " . Hoe dien ik dit te controleren ? Bedankt :)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.