Ga naar inhoud

internet verbinding valt regelmatig weg.


Aanbevolen berichten

Ik draai een desktop pc op windows 8.1 met alle updates geïnstalleerd. Alles werkt goed, maar bij opstarten Chrome -of IE- valt internet verbinding weg gedurende een 10tal seconden, waarna er een automatische her verbinding is. 

Soms komt dit voor gedurende de eerste tien minuten, daarna ben ik weer gerust voor een uur of zo, dan valt de verbinding weer weg. Zeer vervelend bij online bankieren o a .   DNS settings op automatisch toewijzen gezet, geen resultaat. 

Instellingen van mijn andere computers bekeken en ingesteld bij de desktop, maar geen resultaat. Ik heb een nieuwe BBox 3 router van Belgacom (Proximus). 

Bijgevoegd al een RSIT logje en een AdwCleaner logje. 

Wie helpt me eindelijk van dit probleem af? Bedankt al!

 

AdwCleanerS5.txtlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{EE932B49-D5C0-4D19-A3DA-CE0849258DE6};c
C:\Program Files (x86)\Common Files\DVDVideoSoft;fs
LiveUpdateSvc;s
C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{EE932B49-D5C0-4D19-A3DA-CE0849258DE6}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{EE932B49-D5C0-4D19-A3DA-CE0849258DE6}];r64
CHRdefaults;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, Op de mail die u stuurde stonden andere instellingen voor 'zoek' dan op dit forum. Ik heb dan maar twee maal de 'zoek' functie laten draaien met de verschillende instellingen.

Bijgevoegd dus twee logjes. Hopelijk kan U mij helpen om de internetverbinding constant te houden.

Bedankt al voor uw antwoord!

zoek-results.txt

zoek-results2.txt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de verbinding valt nog weg. Als ik opstart gaat het prima, maar na 2 minuten valt de verbinding weg. Na ongeveer tien seconden terug in orde. Dan gaat het soms lange tijd goed, maar dan valt de verbinding, zonder enige aanwijzbare reden terug weg. Ik ben dus nooit echt gerust, en mijn andere apparaten werken prima. Ik heb een pc waar Linux op draait zonder problemen; Heb nog tablets op wifi, die hebben ook geen problemen. De MacBook Pro van mijn dochter werkt ook zonder problemen, dus het moet een instelling op mijn pc zijn dacht ik zo.

Het is steeds de Realtec Family instelling die het blijkbaar opgeeft. Hebt U nog suggesties?

Bedankt al!

 

post-23950-0-95158500-1435125811.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kape,

 

geprobeert om Realtec uit te schakelen, maar dan is er gewoon geen internet connectie. Terug ingeschakeld.

Ben es gaan kijken op volgende site, maar vooraleer ik daarvan iets uit probeer vraag ik uw mening. Zou u dat es willen bekijken en zeggen wat ik zou kunnen gebruiken van die site?

 

http://www.thewindowsclub.com/cannot-connect-to-internet

 

Bij probleemoplosser komt er nu: 'automatische proxyinstellingen kunnen niet gedetecteerd worden' op. 

 

Bedankt al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.