Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Geplaatst:

Alles gedaan zoals u hebt voorgesteld en programma laten draaien. Dat duurde wel even, en heropstarten ging moeizaam en zeer traag, maar nu ben ik al even online en zonder problemen. Ik wacht het allemaal nog wat af, maar alvast bedankt voor deze goede tool! 

Dank U voor alle nuttige tips en advies!

 

Dit onderwerp kan afgesloten worden.

Geplaatst:

En weer die verdomde Realtek :(

 

Wil je nu die Windows Repair-all-in-one - bij wijze van test - nog een draaien ... om te zien of deze weer voor een (tijdelijke) oplossing zorgt ?

Geplaatst:

Beste kape,

 

Nogmaals windows repair-all-in-one gedraaid.  Terug goede verbinding, maar niet voor lang. Bijgevoegd een screencapture waarop u meer ziet. Ik heb mijn pc nodig voor langdurige inlog op bepaalde sites. Ik moet voortdurend opnieuw de inlogprocedures doen, en meermaals ben ik mijn werk kwijt. Weet u echt geen andere oplossing? Zou het een conflict tussen IPv4 en IPv6 kunnen zijn? 

Bedankt al voor uw advies.

 

post-23950-0-69861100-1435484119_thumb.j

 

post-23950-0-64665100-1435484145.jpg

Geplaatst:

Ga naar de site van ESET Online Scanner.
Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”
In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden
Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.
Kies voor “Download” van dit bestand.
Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe
Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”
Klik op “Start”
Klik op "Advanced settings"
Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology



Klik op “Start”
De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.
Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Geplaatst:

Download malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens bovenin het scherm op Scan.
  • Kies vervolgens de Aangepaste scan en klik op Scan nu.
    • Plaats vervolgens een vinkje bij de optie Scan naar rootkits.
    • Selecteer in het rechter venster alle aanwezige harde schijven en partities.


    [*]Klik vervolgens op de knop Start scan om de aangepaste uit te voeren. [*]Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn. [*]De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van. [*]Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.

    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.




MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.


Wil je meer uitleg - in beeld en geluid - over de werking van Malwarebytes, bekijk dan onze eigen PCH-video hier.

Geplaatst:

Doe nu eens een nieuwe scan met AdwCleaner.

 

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.