Ga naar inhoud

Toshiba HD PX1268E-1G40

james48

Aanbevolen berichten

Hier de waarschuwing, ik heb hem een tijd geleden mee genomen, want met Windows XP werkt het nog wel. Het klopt dat er ook een interface inzit, er moet volgens mij een nieuwe driver geïnstalleerd worden voor Windows 8.1?
usbWAARSCHUWING.png

Wel heb ik dit programma hieronder destijds gedownload, maar als je dan bijna klaar bent, dan moet je het eerst kopen, en ik weet niet eens of het wel werkt?
ScreenHunter_372Jun.2122.26.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik http://www.toshiba.co.uk/innovation/faq.jsp?service=UK&from=faq_selection&CFID=Windows+Vista&FID=TIU00000038c1 lees zou het inderdaad een kwestie kunnen zijn van niet door latere windowsversies begrepen hardware.

dit artikel slaat weliswaar op vista, maar het is zeer waarschijnlijk dat die upgrade voldoende is.

ik denk dat je hem wel op die xp-machine moet updaten, want daar wordt ie nog wel herkend.

overigens: die driver tuner moest je maar zo snel mogelijk grondig deïnstalleren! zijn er driverproblemen dan worden die tegenwoordig al heel vaak via windows update aangepakt, en anders ga je zelf even op zoek bij de fabrikant. driver-updaters dienen nog al eens een ander doel dan jou aan het goede spul te helpen, zie: betalen, anders helpen we je niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo falstring, ik heb deze DriverTuner ongeveer een jaar geleden ontdekt en en destijds gedeeltelijk geïnstalleerd, ik dacht dat dit een Microsoft product was, ik heb hem toen met systeemherstel weer verwijderd.

Ik ga eens zoeken of iemand nog een computer met Windows XP erop heeft, verders dank ik jullie voor de medewerking :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.