Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, het lukt niet meer om via outlook mails te sturen. Ik krijg foutmelding 0x800cc92. Ik ben mede beheerder maar geen hoofd eigenaar, kan ik toch het probleem oplossen?

Dank.

Geplaatst:

Deze foutcode komt meestal voor als de gebruikersnaam of het paswoord niet goed zijn ingevuld.

Kijk alle instellingen eens na die nodig zijn om verbinding te maken. (gebruikersnaam en paswoord, servers voor inkomende en uitgaande mail,... )

Geplaatst:

Gewoon in outlook opnieuw instellen om de verbinding met de provider mailbox te maken.

Gebruikersnaam en paswoord opnieuw invoeren.

Server voor inkomende mail is iets als pop.xxx

Server voor uitgaande mail is iets als smtp.xxxx

De xxx moet je opzoeken op de site van je provider, waarschijnlijk bij de veel gestelde vragen of in de rubriek hulp (support) bij instellen van de mail client.

Welke provider heb je trouwens?

Geplaatst:

Nogmaals dank, ik zit bij telenet. Als ik probeer bij outlook het standaard programma in te stellen gaat dit steeds weg en krijg ik melding "die is niet het standaard email programma"!! Ik probeerde al 10 keer om het in te stellen ???

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.