Ga naar inhoud

Processor stuk?


Gast

Aanbevolen berichten

Zo kanjers ik heb weer een vraagje.Pc van mijn zoon is net stroop,dingen die ik installeer op mijn pc in 5 min duurt bij hem 3 uur.

Dus wat hebben wij gedaan,windows 7 opnieuw geinstalleerd.Duurde een uur of 3 ect ect.Uiteindelijk hebben wij incl updates virus pr avg en avg tune up alles er op gekregen.Alles geschoond ect . Maar het blijft stroop.Na ongeveer  12 uur geduld.

Na al die moeite krijg ik nu de mededeling dat hij niet meer automatisch kan worden hersteld.

 

Nou ben ik een amateur,die veel leest en mijn conclusie is dat mijn processor naar de knoppen is.

 

Idee????

 

(Ronaldus,

 

ik maakte van je vraag een eigen topic aan : het principe is: andere vraag > ander topic )

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvullend nog eventjes de volledige uitleg posten:

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de hulp,het was inderdaad een harde schijf die niet goed werkte,hij is vernieuwd en alles werkt weer top.

 

Met vr gr Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je feedback.

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.