Ga naar inhoud

nieuw toetsenbord en muis

Aanbevolen berichten

hallo,

ik wil graag een nieuwe draadloze toetsenbord en muis. dit is omdat ik geen kabels meer op mijn bureau wil hebben.

- ik ben geen actieve gamer, ik doe af en toe een spelletje maar daar blijft het bij. 

- ik wil graag een muis met een bereik van boven de 4 meter. Dit is omdat ik dan films kan kijken op de computer terwijl ik op de bank zit, en de muis gebruik ik dan als afstandsbediening.

- het hoeft geen setje te zijn. ik vind het niet heel erg als ze qua design van elkaar verschillen.

- het liefst geen setje van microsoft (slechte ervaringen mee)

nog snel een vraagje. ik vroeg me af of er ook een afstandsbediening is voor je computer en dan bedoel ik voor media player. zodat ik Films op pauze kan zetten, volgend liedje kan selecteren enzovoorts.

mijn budget voor dit alles is ongeveer 50 euro.

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadloze toetsenborden en muizen zijn er in vele smaken. Hieronder een paar binnen jouw budget:

Microsoft All-in-one

Microsoft Wireless Desktop 800

Logotech Wireless Combo MK330

Met de meeste toetsenborden kun je ook de mediaplayer besturen. Het is een kwestie van even rondneuzen op het internet. Pas alleen op wanneer je denkt een voordelige te kopen via de site Miniinthebox. Deze biedt heel voordelig hele mooie toestenborden aan. Maar iig in Nederland komen daar nog boven een bepaald bedrag douanekosten bij waardoor je juist duurder uit bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.